- בעבודה
- תהליך
- עזרים
( )

------------------------------------------------------------------------------------------------

------------------------------------------------------------------------------------------------

----------------------------------------   שרות   ----------------------------------------

------------------------------------------------------------------------------------------------

------------------------------------------------------------------------------------------------

 

 

 

 

יצירת חתימה עבור הודעות דוא"ל ב: Outlook

 

 

מהתפריט הראשי ב: Outlook לבחור:
כלים > אפשרויות > תבנית דואר > חתימות > עריכה > עריכה מתקדמת
יפתח קובץ word. להדביק בו את הטקסט של החתימה ולקרוא לתמונה:
הוספה > תמונה > מתוך קובץ.
 
(אם יש לך אתר ניתן להוסיף קישור על גבי הלוגו: הוספה > היפר קישור)
לשמור, לסגור ולאשר.

 

 

הסבר נוסף 1:
http://office.microsoft.com/he-il/outlook/HP052427461037.aspx?pid=CH010046001037

 

הסבר נוסף 2:
http://office.microsoft.com/training/training.aspx?AssetID=RC011891991037&pid=CH010046001037