ארכיון
אסטרטגיית מותג


 

 

 

 

 

Rosseto
מיתוג חברת B2B

 



אנחנו מלווים את Rosseto מזה עשר שנים.
מ-2 שותפים בישראל לחברה של 30 אנשים בשיקאגו, המפתחת קווי מוצרים להגשת מזון.

כחברה שמחדשת כל הזמן, ההתפתחות של Rosseto הייתה תוך כדי תנועה ולא מיתגנו את החברה באופן כולל. יצרנו לכל קו מוצרים את השפה הויזואלית ועולם התוכן שלו ועם זאת שמרנו על אחידות בין כולם.

הקונספט הפנימי Show-off Food שהנחה אותנו תמיד, היה לגרום לאוכל להראות טעים יותר על גבי המוצרים של Rosseto. להתפאר במוצרים ובתועלות.

3 הערכים המובילים קיבלו ביטוי בכל התקשורת השיווקית והפרסום עם אלמנטים שנועדו להסביר ויזואלית את תכונות המוצר ואיכותו.


 

 

העבודה כללה:
עיצוב לוגו | גיבוש קונספטים ממוקדים | פיתוח שפה גרפית | עיצוב סמלים | קופירייטינג וכתיבה | עיצוב אתר |

עיצוב קטלוג אינטראקטיבי |

עיצוב לדפוס | עיצוב דיוור חודשי |

עיצוב לתערוכות |